loading...

مجله آنلاین زندگی، روانشناسی، اعتیاد، فشن و مد، مبلمان اداری و دکوراسی

روش ترک اعتیاد هروئین در کمپ ترک اعتیاد استاندارد و عوارض مصرف هروئین. ترک هروئین چیست و چگونه اتفاق می افتد

بازدید : 68
پنجشنبه 16 دی 1400 زمان : 22:30

ترک هروئین | هروئین چیست؟

هروئین یکی از انواع مواد اعتیاد آور و افیونی نیست که از مشتقات نیمه مصنوعی تریاک به دست می‌آید و دارای خاصیت اعتیاد زایی شدید ذهنی و روانی و همچنین جسمی در افراد می باشد. مصرف هروئین سیستم عصبی مرکزی افراد را تحت تأثیر قرار داده و دارای طول عمر تاثیرات ۴ تا ۶ ساعته می باشد که این تاثیرات به میزان و مدت زمان مصرف و همچنین نحوه متابولیسم بدن فرد بستگی دارد.

منبع : ترک اعتیاد هروئین

از لحاظ ساختار شیمیایی این ماده بسیار شبیه مرفین است و با اشغال گیرنده‌های افیونی در مغز، ساختار اپیوئیدی طبیعی مغز را جایگزین می‌کند. این فرآیند باعث ایجاد اختلالات مختلفی در کارکرد و نحوه عملکرد سیستم عصبی فرد می شود، اما هروئین علاوه بر ایجاد وابستگی های شدید جسمی باعث وابستگی روانی در افراد شده و عوارض مختلفی را ایجاد می کند. برخی از عوارض مصرف هروئین عبارتند از :

  • بیخوابی
  • بیقراری
  • تکرر ادرار
  • اختلالات عصبی
  • اختلال در عادات ماهانه زنان
  • تنگ شدن مردمک چشم
  • روش صحیح ترک هروئین


با توجه به اعتیاد زایی شدید هروئین برای ترک آن نیاز به دریافت کمک های روانشناسی و روانکاوی اعتیاد است، زیرا خدمات مشاوره روانشناختی به فرد کمک می‌کند تا از عود مجدد آن جلوگیری کرده و به روند درمان خود ادامه دهد. بر همین اساس برای ترک اعتیاد هروئین باید با استفاده از خدمات مرکز ترک اعتیاد اهواز به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد آنلاین کشور می توانید روند درمان استانداردی را در پیش بگیرید.


ترک هروئین در خانه


بسیاری از افراد دارای باورهای اشتباه درباره اعتیاد به هروئین هستند و تصور می کنند که در خانه میتوان اعتیاد به هروئین را متوقف کرد و بدون نظارت روانشناسان و مشاورین اعتیاد، ترک کنند. اما با توجه به شدت اعتیادآوری ذهنی و جسمی هروئین ترک این ماده مخدر در خانه و بدون کمک های تخصصی و نظارت تیم درمان می تواند باعث بروز علائم آزاردهنده ترک و محرومیت در افراد شده و شخص را از ادامه روند درمان بازدارد. برخی از مهمترین این عوارض عبارتند از :

مشکلات و بیماری های گوارشی
درد مفاصل و استخوان ها
احساس گر گرفتگی
پرش عضلانی
لرز
ترک هروئین با متادون
متادون درمانی یکی از روش های است که متاسفانه برخی از مراکز ترک اعتیاد سرپایی به بیماران معتاد به هروئین ارائه می کنند. اما این روش نه تنها باعث قطع مصرف و ترک هروئین نمی‌شود، بلکه به دلیل اعتیاد زایی متادون، باعث می‌شود تا فرد به متادون اعتیاد پیدا کرده و روند درمان و متوقف سازی اعتیاد طولانی شود. اما متخصصین و تیم درمان اعتیاد مرکز ترک اعتیاد اهواز با استفاده از روش های استاندارد درمانی و داروهای غیر مخدر و مکمل به فرد کمک می‌کنند تا روند درمان موفقی را تجربه نماید. در حقیقت روش درمان اعتیاد در کمپ ترک اعتیاد اهواز بر پایه حذف کامل ماده مخدر بدون جایگزینی هر نوع ماده مخدر دیگر می باشد.

بهترین روش ترک اعتیاد هروئین


همانطور که می دانیم اولین قدم برای ترک هروئین ، سم‌زدایی جسمی و فیزیکی این ماده مخدر است. بیماران باید در مرکز ترک اعتیاد بستری شده تا روند درمان آنها تحت نظارت تیم درمان قرار بگیرد. در این زمان، سموم مخدر از بدن فرد دفع شده و فرد آمادگی پیدا می‌کند تا روند درمان خود را ادامه دهد.

برنامه درمانی در مرکز ترک اعتیاد اهواز با استفاده از روشهای استاندارد درمانی و آخرین متدهای درمان اعتیاد می باشد که بدون جایگزینی هرگونه ماده مخدر یا شبه مخدر انجام می‌پذیرد. از طرف دیگر افراد فرصت پیدا می کنند تا مراحل درمانی آنها تحت نظارت تیم درمان قرار بگیرد و با استفاده از جلسات مشاوره فردی و گروهی فرایند ترک هروئین موفقی را تجربه نمایند. از سوی دیگر، کمک های تخصصی پس از ترخیص بیماران نیز ادامه پیدا خواهد کرد تا افراد از لغزش و وسوسه مجدد دور بمانند تا علاوه بر بازیابی سلامت جسمی بتوانند مشکلات فکری و ذهنی خود را نیز مرتفع سازند.

جلوگیری از مصرف مجدد


بازگشت به اعتیاد و مصرف مجدد، دارای عوامل مختلف عاطفی و روانی می‌باشد. این عوامل باعث می‌شوند تا فرد پس از ترک اعتیاد به مصرف مجدد روی آورد. به همین دلیل باید بدانیم که شرایط روحی و روانی فرد پس از ترک اعتیاد یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید مد نظر قرار گرفته شود و به آن توجه گردد. بهترین روش برای مقابله و مدیریت این حالات، استفاده از جلسات درمانی و روانکاوی می‌باشد که تاثیر بسزایی در بهبود این افراد در یک ترک موفق و بدون بازگشت دارد.

راهکارهایی برای ترک اعتیاد هروئین


برای تجربه یک ترک موفق و بدون بازگشت باید از متدها و روش‌های درمانی استاندارد استفاده شود. افزایش آگاهی و اطلاعات افراد نسبت به بیماری اعتیاد و ماهیت مخرب آن می‌تواند به فرد کمک کند تا به روند درمان و دریافت کمک های تخصصی روان درمانی ادامه داده و بتواند مسیر بهبودی خود را با موفقیت دنبال کند. در این بین راهکارهایی وجود دارد که می‌تواند به فرد کمک کند تا از بازگشت به اعتیاد جلوگیری کرده و در درمان خود استوار باقی بماند. در ادامه به معرفی تعدادی از این راهکارها خواهیم پرداخت تا شما را با جزئیات بیشتر آن آشنا کنیم.


مهمترین علائمی که فرد در دوران ترک اعتیاد هروئین با آن روبرو می شود، علائم محرومیت و ترک اعتیاد می باشند که می توانند به عنوان عوامل بازگشت به اعتیاد عمل نمایند. به همین دلیل فرد باید با استفاده از کمک های تخصصی وضعیت پایداری را ایجاد نماید تا بتواند روند درمان خود را ادامه دهد. در این بین بهترین راهکار مقابله با این حالات شرکت در جلسات مشاوره فردی و گروهی و استفاده از تکنیک های روانکاوی اعتیاد می باشد که در مورد آن صحبت شده است.

عدم مصرف مسکن ها


نکته مهم در رابطه با ترک هروئین این است که برای تسکین دردها و کنترل حالات آزار دهنده، افراد نباید به صورت خودسرانه به مصرف مسکن‌ها و داروهای مخدر رو بیاورند. در این بین، پرهیز کامل از مصرف هرگونه دارو و مسکن می‌تواند به فرد کمک کند تا از ایجاد عوامل بازگشت به اعتیاد جلوگیری به عمل آورد. ضمنا برای تسکین دردهای روان تنی و حالاتی که پس از ترک اعتیاد ایجاد می شود، افراد باید با استفاده از روش‌های روان ‌درمانی و روانشناختی به مدیریت این حالات بپردازند.

تغییر سبک زندگی


یکی از مهمترین فاکتورها برای تداوم بهبودی و متوقف سازی اعتیاد در زندگی افراد و ترک هروئین ، ایجاد عادات و سبک جدید زندگی می باشد. در این بین فرد باید پس از ترک اعتیاد برای تغییر عادات بیمارگونه خود اقدام کند و روابط ناسالم را متوقف کرده و برای ارتباط با دوستان و افراد در حال بهبودی و همچنین شرکت در تفریحات سالم و گروه های درمانی اقدام نماید. این فعالیت های سازنده می تواند به فرد کمک کند تا با وسوسه مصرف روبرو شده و آن را مدیریت نماید. داشتن تفریحات خانوادگی و سالم و همچنین ارتباط با دوستان در حال بهبودی و تغذیه مناسب بسیار کمک کننده و موثر میباشد.

مدیریت دردهای روان تنی


پس از ترک اعتیاد هروئین ، بسیاری از افراد دچار سندروم محرومیت از هروئین می شوند و با علائم و دردهای روان‌تنی مختلفی روبرو می گردند که مهمترین آنها عبارتند از :

  • پرش عضلات
  • تهوع و استفراغ
  • خمیازه پی در پی
  • هذیان گویی
  • عدم تمرکز
  • اختلال حواس
  • نوسانات خلق و خو


نکته مهم در رابطه با این علائم این است که شدت علائم و دردهای روان تنی بسته به شرایط جسمانی و روانی افراد و همچنین میزان و دوز اعتیاد فرد بستگی دارد. با دریافت کمک های تخصصی و مراجعه به مرکز ترک اعتیاد اهواز می توان این علائم را مدیریت کرده و به حداقل رساند و شرایطی را ایجاد کرد تا فرد بتواند به درمان خود ادامه دهد.

خدمات درمان اعتیاد و سم زدایی مرکز ترک اعتیاد اهواز


خدمات ترک اعتیاد در مرکز ترک اعتیاد اهواز بر پایه حذف کامل ماده مخدر بدون جایگزین هرگونه ماده مخدر می باشد. افراد برای درمان و ترک اعتیاد هروئین به صورت سم زدایی استاندارد و تدریجی در یک دوره درمانی بستری شده و مراحل درمان خود را زیر نظر متخصصین و تیم درمان سپری می‌کنند.

تمامی مراحل ترک اعتیاد تحت نظارت متخصصین و تیم روان درمانی و روانشناس مرکز انجام می پذیرد و افراد با دریافت مراقبت‌های شبانه‌روزی توسط مددیاران حاضر در مرکز علاوه بر بازیابی سلامتی خود می توانند بهترین نتیجه را از یک ترک بدون بازگشت را تجربه نمایند.

مرکز ترک اعتیاد اهواز با فراهم آوردن امکانات اقامتی استاندارد و ایجاد فضای درمانی مناسب آماده خدمتگزاری به آقایان و بانوان به صورت مجزا می باشد. این مرکز درمانی به عنوان بهترین و مجهزترین مرکز ترک اعتیاد آنلاین کشور آماده خدمت گذاری به شما عزیزان می باشد.

سوالات متداول


آیا برای ترک اعتیاد هروئین میتوان در خانه اقدام کرد؟


خیر. هروئین یک ماده مخدر است که دارای قدرت اعتیاد زائی بالایی می باشد. به همین دلیل افراد برای ترک موفقیت‌آمیز و بدون‌ بازگشت باید از کمک های تخصصی تیم درمان بهره مند شوند تا بتوانند با حالات و دردهای پس از ترک اعتیاد روبرو شده و مراحل درمان موفقی را تجربه نمایند.

آیا از سم زدایی فوق سریع میتوان برای ترک هروئین استفاده کرد؟


به طور یقین خیر. سم زدایی سریع و فوق سریع جزوه روشهای منسوخ و غیر استاندارد بین‌المللی هستند. این روش ها دارای عوارض شدید جسمی و روانی برای افراد می باشند و نمی توانند به عنوان روشهای درمان موفق مورد استفاده قرار گیرند. اعتیاد یک بیماری روحی و روانی است و بخش کوچکی از آن مربوط به وابستگی های جسمی می باشد، در نتیجه درمان اعتیاد باید با استفاده از روش های روانشناختی انجام شود و نه درمان های دارویی و شیمیایی.

بهترین روش ترک اعتیاد هروئین چیست؟


برای ترک موفق و بدون بازگشت هروئین باید از روشهای درمان بستری در مراکز ترک اعتیاد که دارای شرایط و امکانات استاندارد درمانی و آموزشی هستند استفاده کرد. افراد با بستری شدن در یک مرکز ترک اعتیاد استاندارد که تحت نظارت متخصصین ترک اعتیاد اداره می شود، می توانند به یک ترک موفق و بدون بازگشت دسترسی پیدا کنند.

عزیزان و همراهان ارجمند توجه داشته باشید که مدت زمان درمان و ترک هروئین به عوامل و فاکتورهای مختلفی همچون نوع و دوز ماده مصرفی، مدت زمان اعتیاد و همچنین سلامت جسمی و روانی فرد بستگی دارد که پس از انجام مشاوره های روانشناسی اولیه مشخص می گردد.

منبع : ترک اعتیاد هروئین

ترک هروئین | هروئین چیست؟

هروئین یکی از انواع مواد اعتیاد آور و افیونی نیست که از مشتقات نیمه مصنوعی تریاک به دست می‌آید و دارای خاصیت اعتیاد زایی شدید ذهنی و روانی و همچنین جسمی در افراد می باشد. مصرف هروئین سیستم عصبی مرکزی افراد را تحت تأثیر قرار داده و دارای طول عمر تاثیرات ۴ تا ۶ ساعته می باشد که این تاثیرات به میزان و مدت زمان مصرف و همچنین نحوه متابولیسم بدن فرد بستگی دارد.

منبع : ترک اعتیاد هروئین

از لحاظ ساختار شیمیایی این ماده بسیار شبیه مرفین است و با اشغال گیرنده‌های افیونی در مغز، ساختار اپیوئیدی طبیعی مغز را جایگزین می‌کند. این فرآیند باعث ایجاد اختلالات مختلفی در کارکرد و نحوه عملکرد سیستم عصبی فرد می شود، اما هروئین علاوه بر ایجاد وابستگی های شدید جسمی باعث وابستگی روانی در افراد شده و عوارض مختلفی را ایجاد می کند. برخی از عوارض مصرف هروئین عبارتند از :

  • بیخوابی
  • بیقراری
  • تکرر ادرار
  • اختلالات عصبی
  • اختلال در عادات ماهانه زنان
  • تنگ شدن مردمک چشم
  • روش صحیح ترک هروئین


با توجه به اعتیاد زایی شدید هروئین برای ترک آن نیاز به دریافت کمک های روانشناسی و روانکاوی اعتیاد است، زیرا خدمات مشاوره روانشناختی به فرد کمک می‌کند تا از عود مجدد آن جلوگیری کرده و به روند درمان خود ادامه دهد. بر همین اساس برای ترک اعتیاد هروئین باید با استفاده از خدمات مرکز ترک اعتیاد اهواز به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد آنلاین کشور می توانید روند درمان استانداردی را در پیش بگیرید.


ترک هروئین در خانه


بسیاری از افراد دارای باورهای اشتباه درباره اعتیاد به هروئین هستند و تصور می کنند که در خانه میتوان اعتیاد به هروئین را متوقف کرد و بدون نظارت روانشناسان و مشاورین اعتیاد، ترک کنند. اما با توجه به شدت اعتیادآوری ذهنی و جسمی هروئین ترک این ماده مخدر در خانه و بدون کمک های تخصصی و نظارت تیم درمان می تواند باعث بروز علائم آزاردهنده ترک و محرومیت در افراد شده و شخص را از ادامه روند درمان بازدارد. برخی از مهمترین این عوارض عبارتند از :

مشکلات و بیماری های گوارشی
درد مفاصل و استخوان ها
احساس گر گرفتگی
پرش عضلانی
لرز
ترک هروئین با متادون
متادون درمانی یکی از روش های است که متاسفانه برخی از مراکز ترک اعتیاد سرپایی به بیماران معتاد به هروئین ارائه می کنند. اما این روش نه تنها باعث قطع مصرف و ترک هروئین نمی‌شود، بلکه به دلیل اعتیاد زایی متادون، باعث می‌شود تا فرد به متادون اعتیاد پیدا کرده و روند درمان و متوقف سازی اعتیاد طولانی شود. اما متخصصین و تیم درمان اعتیاد مرکز ترک اعتیاد اهواز با استفاده از روش های استاندارد درمانی و داروهای غیر مخدر و مکمل به فرد کمک می‌کنند تا روند درمان موفقی را تجربه نماید. در حقیقت روش درمان اعتیاد در کمپ ترک اعتیاد اهواز بر پایه حذف کامل ماده مخدر بدون جایگزینی هر نوع ماده مخدر دیگر می باشد.

بهترین روش ترک اعتیاد هروئین


همانطور که می دانیم اولین قدم برای ترک هروئین ، سم‌زدایی جسمی و فیزیکی این ماده مخدر است. بیماران باید در مرکز ترک اعتیاد بستری شده تا روند درمان آنها تحت نظارت تیم درمان قرار بگیرد. در این زمان، سموم مخدر از بدن فرد دفع شده و فرد آمادگی پیدا می‌کند تا روند درمان خود را ادامه دهد.

برنامه درمانی در مرکز ترک اعتیاد اهواز با استفاده از روشهای استاندارد درمانی و آخرین متدهای درمان اعتیاد می باشد که بدون جایگزینی هرگونه ماده مخدر یا شبه مخدر انجام می‌پذیرد. از طرف دیگر افراد فرصت پیدا می کنند تا مراحل درمانی آنها تحت نظارت تیم درمان قرار بگیرد و با استفاده از جلسات مشاوره فردی و گروهی فرایند ترک هروئین موفقی را تجربه نمایند. از سوی دیگر، کمک های تخصصی پس از ترخیص بیماران نیز ادامه پیدا خواهد کرد تا افراد از لغزش و وسوسه مجدد دور بمانند تا علاوه بر بازیابی سلامت جسمی بتوانند مشکلات فکری و ذهنی خود را نیز مرتفع سازند.

جلوگیری از مصرف مجدد


بازگشت به اعتیاد و مصرف مجدد، دارای عوامل مختلف عاطفی و روانی می‌باشد. این عوامل باعث می‌شوند تا فرد پس از ترک اعتیاد به مصرف مجدد روی آورد. به همین دلیل باید بدانیم که شرایط روحی و روانی فرد پس از ترک اعتیاد یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید مد نظر قرار گرفته شود و به آن توجه گردد. بهترین روش برای مقابله و مدیریت این حالات، استفاده از جلسات درمانی و روانکاوی می‌باشد که تاثیر بسزایی در بهبود این افراد در یک ترک موفق و بدون بازگشت دارد.

راهکارهایی برای ترک اعتیاد هروئین


برای تجربه یک ترک موفق و بدون بازگشت باید از متدها و روش‌های درمانی استاندارد استفاده شود. افزایش آگاهی و اطلاعات افراد نسبت به بیماری اعتیاد و ماهیت مخرب آن می‌تواند به فرد کمک کند تا به روند درمان و دریافت کمک های تخصصی روان درمانی ادامه داده و بتواند مسیر بهبودی خود را با موفقیت دنبال کند. در این بین راهکارهایی وجود دارد که می‌تواند به فرد کمک کند تا از بازگشت به اعتیاد جلوگیری کرده و در درمان خود استوار باقی بماند. در ادامه به معرفی تعدادی از این راهکارها خواهیم پرداخت تا شما را با جزئیات بیشتر آن آشنا کنیم.


مهمترین علائمی که فرد در دوران ترک اعتیاد هروئین با آن روبرو می شود، علائم محرومیت و ترک اعتیاد می باشند که می توانند به عنوان عوامل بازگشت به اعتیاد عمل نمایند. به همین دلیل فرد باید با استفاده از کمک های تخصصی وضعیت پایداری را ایجاد نماید تا بتواند روند درمان خود را ادامه دهد. در این بین بهترین راهکار مقابله با این حالات شرکت در جلسات مشاوره فردی و گروهی و استفاده از تکنیک های روانکاوی اعتیاد می باشد که در مورد آن صحبت شده است.

عدم مصرف مسکن ها


نکته مهم در رابطه با ترک هروئین این است که برای تسکین دردها و کنترل حالات آزار دهنده، افراد نباید به صورت خودسرانه به مصرف مسکن‌ها و داروهای مخدر رو بیاورند. در این بین، پرهیز کامل از مصرف هرگونه دارو و مسکن می‌تواند به فرد کمک کند تا از ایجاد عوامل بازگشت به اعتیاد جلوگیری به عمل آورد. ضمنا برای تسکین دردهای روان تنی و حالاتی که پس از ترک اعتیاد ایجاد می شود، افراد باید با استفاده از روش‌های روان ‌درمانی و روانشناختی به مدیریت این حالات بپردازند.

تغییر سبک زندگی


یکی از مهمترین فاکتورها برای تداوم بهبودی و متوقف سازی اعتیاد در زندگی افراد و ترک هروئین ، ایجاد عادات و سبک جدید زندگی می باشد. در این بین فرد باید پس از ترک اعتیاد برای تغییر عادات بیمارگونه خود اقدام کند و روابط ناسالم را متوقف کرده و برای ارتباط با دوستان و افراد در حال بهبودی و همچنین شرکت در تفریحات سالم و گروه های درمانی اقدام نماید. این فعالیت های سازنده می تواند به فرد کمک کند تا با وسوسه مصرف روبرو شده و آن را مدیریت نماید. داشتن تفریحات خانوادگی و سالم و همچنین ارتباط با دوستان در حال بهبودی و تغذیه مناسب بسیار کمک کننده و موثر میباشد.

مدیریت دردهای روان تنی


پس از ترک اعتیاد هروئین ، بسیاری از افراد دچار سندروم محرومیت از هروئین می شوند و با علائم و دردهای روان‌تنی مختلفی روبرو می گردند که مهمترین آنها عبارتند از :

  • پرش عضلات
  • تهوع و استفراغ
  • خمیازه پی در پی
  • هذیان گویی
  • عدم تمرکز
  • اختلال حواس
  • نوسانات خلق و خو


نکته مهم در رابطه با این علائم این است که شدت علائم و دردهای روان تنی بسته به شرایط جسمانی و روانی افراد و همچنین میزان و دوز اعتیاد فرد بستگی دارد. با دریافت کمک های تخصصی و مراجعه به مرکز ترک اعتیاد اهواز می توان این علائم را مدیریت کرده و به حداقل رساند و شرایطی را ایجاد کرد تا فرد بتواند به درمان خود ادامه دهد.

خدمات درمان اعتیاد و سم زدایی مرکز ترک اعتیاد اهواز


خدمات ترک اعتیاد در مرکز ترک اعتیاد اهواز بر پایه حذف کامل ماده مخدر بدون جایگزین هرگونه ماده مخدر می باشد. افراد برای درمان و ترک اعتیاد هروئین به صورت سم زدایی استاندارد و تدریجی در یک دوره درمانی بستری شده و مراحل درمان خود را زیر نظر متخصصین و تیم درمان سپری می‌کنند.

تمامی مراحل ترک اعتیاد تحت نظارت متخصصین و تیم روان درمانی و روانشناس مرکز انجام می پذیرد و افراد با دریافت مراقبت‌های شبانه‌روزی توسط مددیاران حاضر در مرکز علاوه بر بازیابی سلامتی خود می توانند بهترین نتیجه را از یک ترک بدون بازگشت را تجربه نمایند.

مرکز ترک اعتیاد اهواز با فراهم آوردن امکانات اقامتی استاندارد و ایجاد فضای درمانی مناسب آماده خدمتگزاری به آقایان و بانوان به صورت مجزا می باشد. این مرکز درمانی به عنوان بهترین و مجهزترین مرکز ترک اعتیاد آنلاین کشور آماده خدمت گذاری به شما عزیزان می باشد.

سوالات متداول


آیا برای ترک اعتیاد هروئین میتوان در خانه اقدام کرد؟


خیر. هروئین یک ماده مخدر است که دارای قدرت اعتیاد زائی بالایی می باشد. به همین دلیل افراد برای ترک موفقیت‌آمیز و بدون‌ بازگشت باید از کمک های تخصصی تیم درمان بهره مند شوند تا بتوانند با حالات و دردهای پس از ترک اعتیاد روبرو شده و مراحل درمان موفقی را تجربه نمایند.

آیا از سم زدایی فوق سریع میتوان برای ترک هروئین استفاده کرد؟


به طور یقین خیر. سم زدایی سریع و فوق سریع جزوه روشهای منسوخ و غیر استاندارد بین‌المللی هستند. این روش ها دارای عوارض شدید جسمی و روانی برای افراد می باشند و نمی توانند به عنوان روشهای درمان موفق مورد استفاده قرار گیرند. اعتیاد یک بیماری روحی و روانی است و بخش کوچکی از آن مربوط به وابستگی های جسمی می باشد، در نتیجه درمان اعتیاد باید با استفاده از روش های روانشناختی انجام شود و نه درمان های دارویی و شیمیایی.

بهترین روش ترک اعتیاد هروئین چیست؟


برای ترک موفق و بدون بازگشت هروئین باید از روشهای درمان بستری در مراکز ترک اعتیاد که دارای شرایط و امکانات استاندارد درمانی و آموزشی هستند استفاده کرد. افراد با بستری شدن در یک مرکز ترک اعتیاد استاندارد که تحت نظارت متخصصین ترک اعتیاد اداره می شود، می توانند به یک ترک موفق و بدون بازگشت دسترسی پیدا کنند.

عزیزان و همراهان ارجمند توجه داشته باشید که مدت زمان درمان و ترک هروئین به عوامل و فاکتورهای مختلفی همچون نوع و دوز ماده مصرفی، مدت زمان اعتیاد و همچنین سلامت جسمی و روانی فرد بستگی دارد که پس از انجام مشاوره های روانشناسی اولیه مشخص می گردد.

منبع : ترک اعتیاد هروئین

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 30
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 216
  • بازدید کلی : 3555
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی